در جهان امروز، با توجه به پیشرفت سریع فناوری و اینترنت، بسیاری از افراد به دنبال یک تجربه آسان و راحت هستند. این مسئله برای وب‌سایت‌های بازی‌های آنلاین نیز بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل، ارائه پشتیبانی آنلاین و راه‌های ارتباطی برای پاسخ به سوالات کاربران در وب‌سایت بت فوروارد بسیار حیاتی است. در این مقاله، به بررسی این مسئله و راه‌هایی که وب‌سایت بت فوروارد برای ارائه پشتیبانی و پاسخ به نیازهای کاربران خود دارد، پرداخته خواهد شد.

پشتیبان تلگرام بت فوروارد

تلگرام بدون شک یکی از بهترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان و کاربران است. پشتیبانی تلگرام سایت بت فوروارد یکی از آسان ترین روش‌هایی است که از طریق آن می‌توانید پاسخگوی سوالات خود باشید. اما متاسفانه سایت بت فوروارد در تلگرام پشتیبانی معرفی نکرده است و تنها راه ارتباط از طریق سایت یا اینستاگرام است.

مشاور بت فوروارد (چت آنلاین)

از طریق وبسایت بت فوروارد می‌توانید به یکی از ۷۰ مشاور سایت دسترسی داشته باشید و سوالات خود را از آن‌ها بپرسید. پشتیبانی سایت بت فوروارد به صورت ۲۴ ساعته می‌باشد.

آموزش ارتباط با پشتیبانی زنده بت فوروارد

برای ارتباط با پشتیبانی زنده کافی است وارد وبسایت بت فوروارد شوید و مطابق عکس روی گزینه پشتیبانی زنده کلیک کنید:

چت پشتیبانی زنده

سپس فرم زیر را کامل کنید و گزینه Enter را وارد کنید:

پشتیبانی زنده بت فوروارد

حالا شما با پشتیبانی زنده سایت در ارتباط خواهید بود.

پشتیبانی از طریق شماره واتس‌اپ بت فوروارد

بت فوروارد برای کاربران ویژه خود پشتیبانی مستقیم از طریق واتساپ را در اختیار گذاشته است که شما می‌توانید از طریق چت زنده درخواست تماس از طریق واتساپ را داشته باشید.

پشتیبانی از طریق اینستاگرام بت فوروارد

شما می‌توانید از طریق صفحه رسمی بت فوروارد در اینستاگرام نیز با بخش پشتیبانی این سایت در ارتباط باشید.

پشتیبانی بت فوروارد از طریق ایمیل

کاربران این سایت همچنین می‌توانند از طریق ایمیل زیر نیز به پشتیبانی بت فوروارد دسترسی داشته باشند و مشکلات و انتقادات خود را از طریق ایمیل به گوش مدیران سایت برسانند.

  1.  ارسال ایمیل به نشانی [email protected]

آیا پشتیبانی بت فوروارد معتبر است؟

در این مطلب به بررسی پشتیبانی بت فوروارد پرداختیم. سایت بت فوروارد یکی از قدیمی ترین سایت‌های فعال در ایران است که شکایت‌های بسیار کمی نیز دارد و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته این سایت از نقاط قوت این سایت می‌باشد.