تماش با ما

ما در بت فوروارد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراجع معرفی سایت‌های شرط‌بندی در ایران فعالیت می‌کنیم. همچنین اولین و برترین مرجع آموزش بازی‌های کازینویی نظیر بازی انفجار و دیگر بازی‌ها هستیم. با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، اطمینان داریم که شما به دنبال آن‌ها هستید. در زیر با برخی از خدمات ما آشنا شوید و با ما تماس بگیرید.

تماس با ما جهت دریافت نمایندگی سایت شرط‌بندی

تیم بت فوروارد بهترین خدمات نمایندگی سایت شرط‌بندی را به شما ارائه می‌کند. سود نمایندگی که توسط ما به شما ارائه می‌شود 40% است که بالاترین نرخ در میان تمام سایت‌های ایرانی و خارجی می‌باشد.

ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل تماس با ما:

شما می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این ایمیل با ما در میان بگذارید. همچنین نظرات شما در مورد تمامی سایت‌های شرط‌بندی که به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم در بخش نظرات آن مطلب به صورت مستقیم نمایش داده می‌شود. جهت تماس از طریق ایمیل اقدام کنید.

روش‌های ارتباط با ما:

تنها یک روش برای ارتباط مستقیم با ما وجود دارد. اگر تصمیم به دریافت نمایندگی دارید یا سوالی در مورد هر یک از سایت‌های شرط‌بندی ایران دارید، می‌توانید از طریق ایمیل زیر با ما در ارتباط باشید. تیم پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. توجه داشته باشید که در بخش نظرات به هیچ وجه پاسخ شما داده نخواهد شد و تنها پل ارتباطی ما با شما برای هر منظوری ایمیل ارتباطی می‌باشد.

  1. ایمیل پشتیبانی سایت: [email protected]
  2. آدرس دفتر ما در ایران: تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان بهشتی، ساختمان سبز، طبقه دوم، واحد 5
  3. آدرس دفتر ما در شعبه آمریکا:
    Country: USA
    City: New York
    State: New York
    Zip Code: 10001
  4. آدرس دفتر ما در شعبه آلمان:
    Country: Germany
    City: Berlin
    State: Berlin
    Zip Code: 10115

لطفاً با ما در تماس باشید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.